CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, February 6, 2009

[ watak & peribadi mengikut hari lahir ]

salam
sape kt sini pakai handset canggih skit dr 3310..?huhu..pe kate k0rg bukak blik kelendar pastu tgk hari ape korg lahir..bg sesape yg ingt hari ape mmg aku tabik r..terer tu..eleh..sebenar nyer br g amik surat beranak kn..?
0k la..kite ke t0pik sebenar...kt sini aku nk bg makna hari kelahiran k0rg..
ISNIN
Tidak bakhil, ikhlas hati dlm memberi, tidak boleh menyimpan wang, senang membela kebenaran, mudah tersinggung dan tidak pandai bicara
SELASA
Mudah terpengaruh, tidak mempunyai pendirian tetap, mudah naik darah, tidak sabar dan selalu ingin menang sendiri.
RABU
Pendiam, namun kalau sudah berbicara tidak terduga (petah), tidak suka mencampuri urusan orang lain, baik hati, suka menolong, banyak rezeki.
KHAMiS
Pendirian nya tidak tetap, suka dipuji, mudah emosi, mudah termakan pujukan rayuan halus dan tidak sabar.
JUMAAT
Disukai banyak orang, kuat mental, suka menolong, suka memberi nasihat yg baik dan suka mempelajari ilmu pengetahuan.
SABTU
Giat bekerja, rajin pandai mencari rezeki, ditakuti banyak orang, pandai menempatkan diri, dan boleh menyelesaikan apa yg menjadi tanggung jawabnya dengan baik.
AHAD
Pandai bergaul, disukai banyak orang, berjiwa besar, suka merendahkan diri, pandai berbicara, dan dapat mengatasi masalah yang dihadapi dengan baik.
(sumber diperolehi drpd ABU TALHAH IQAMUDDUN)
hehe..cube tengok balik..same x ngn diri korg..??
nk tau x aku punyer ari ape..?ngeh3...
aku nyer hari ahad maa...
sape2 yg kenal aku tu cube tengok diri aku same x ngn yg kt atas tu..?
SELAMAT MENCUBA..!!

0 comments: